Hei og hopp!

 

Kjenner meg litt spretten nesten! 
Rart med hvordan sola har en helt utrolig effekt på oss mennesker. Noen dager med sol, så er vi liksom klare for å slå hjul gatelangs, både sent og tidlig. I alle fall jeg! 😀

Har det snabla bra nå vil jeg si. Både på jobb og privat. Føler livet ligger foran meg, som om jeg skulle være en spenstig tenåring. Varme lys og lettere klær gjør underverker.

 

 

Suste innom Storo shopping med Oslopadda etter jobb i dag. Chiapudding og kaffe latte, før jeg bare MÅTTE kjøpe en løpe-jakke. Skal løpe med Ingrid i morgen. Det blir bra. 

Søndag er det meldt regn og annet “søl”, men det skal ikke få tatt knekken på humøret mitt i alle fall 🙂 Da stikker jeg bare innadørs på senteret og gjør litt styrke, går på kafe og hvis jeg får ånden over meg “pusser hus” 😀

 

Har du hatt fine dager i sola?

 

 

 

6 kommentarer
    1. For en herlig følelse! Det er vår i lufta! Jeg har fløyet fra sommeren (Spania) og er nå der det er fine vårdager, med litt regn innimellom, i Italia 😀

    2. helt enige med deg ,sola og varmen gjør noe med oss,og ja her har vi bodd ute hver eneste dag,minimalt med tid innendørs :=)har meldt regn her også på søndag og hele neste uke ,så morgendagen skal virrkelig nytes til fulle ute for da skal sola skinne

    3. Jeg er så enig altså! Blir så full av sprett av den sola! Jeg har jo mest jobba altfor mye hele uka, men idag har jeg vært masse ute! Kooooooser meg! God klem <3

    4. Denne uka har vært gull verdt! Vært masse i frisk luft, det er bare hyggelig å jobbe med å få det fint på uteområdene 😊. Årets første utepils på egen platting, kvitring over alt og sola varmer. Sjela sukker av takknemlighet 🥰. Jeg kan fint leve med litt regnfulle dager og fremdeles være såre fornøyd over uka som gikk !

      Hodet vil selvsagt langt mer enn kroppen klarer, så jeg har bare bestemt meg for å nyte hver solstråle, så får resten bare være som det er 😊.

    5. Virkelig nydelige dager for tiden, – må passe på å være ute nå. Varmen og sola gir mer arbeidslyst og energi. 😊 Riktig god helg, – kos deg med trening og annet! 🤗

    6. Jeg har kost meg i sola. Her vendte ig energien tilbake når vårsola dukket opp og minte om sommer. Slå hjul gatelangs er mulig å ta litt hardt i. Jeg har aldri helt fiksa den kunsten. Lag deg en fin helg, selv om detikke blir like bra vær på søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg