Hemmelig -utfordringen- Flere morsomme innlegg

Jeg fotsetter å linke til de som har gjennomført min lille utfordring. 

 

Utfordringen gikk FØRST ut på å tørre å si JA til å være med på noe de ikke visste hva var. 
Så sendte jeg de som sa ja en liten sak i posten. 

Utfordringen var så å gjøre noe morsomt ut av det som kom i posten, ta bilder og lage innlegg med bildene. 

Og i dag har det kommet nye morsomme innlegg, og her er de: 

 

Aud Marit 

Sognafaret

 

Ellers har disse levert artige bidrag 

 

Mettejosteinsdatter

fruensvilje

Kjerringtanker

Kjeftsmellas

 

 

Og jeg venter på flere 🙂

#utfordring

2 kommentarer
    1. Nå vet jeg ikke om hit kommer post mandag eller tirsdag, men håper virkelig det kommer noe da. Jeg liker post, særlig når jeg vet at det er litt spennende og morsomt 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg