Her er de nye gulllungene til “Frøken Frodith”

 

 

I går la jeg ut en liten “tentamens-oppgave” for å se om du fulgte med i timen.  Jeg må jo teste kunnskapene i “klassen” innimellom. Og deler ut premier og “gode karakterer” om folk har vært flinke. 

Oppgaven var sånn: Hvem er disse bloggerene jeg har tegnet under her?


Her er de riktige svarene: 

 

1) Elevele.blogg.no

 

2) Fruensvilje.blogg.no

 

 

3) Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 

 

4) Karidansen.blogg.no

 

 

5) Atlelundhaug.no
(Jeg har godtatt Suttung også på Atle, for han het det før…)

 

6) Altannetenna4.blogg.no

 

 

 

7) Tattavkvinnene.blogg.no

 

 

8) Geriatriks.blogg.no

 

9) Ladyaugust.blogg.no

 

Det spiller ingen rolle for meg hvordan folk har funnet ut svarene,  jeg gjør dette fordi det er gøy. Så alle som har fått alle riktige  får en overraskelse i posten snart. Hi-hi.. Og det er disse: 

Natheless.blogg.no

Elevele.blogg.no

Fruensvilje.blogg.no

 

Nå kan dere glede dere 😉

 

#konkurranse #premier

 

#konkurranse #bloggere #frøken

9 kommentarer

Siste innlegg