Hodet er koblet vekk… Mini-ferie på trappene..

 

Kofferten er pakket. Hodet koblet vekk. Kroppen i feriemodus altså. Jeg HAR fremdeles et hode. Det er mest hjernen som er koblet fra…Jobb-hjernen. Når jeg bestemmer meg klarer jeg ganske fort å koble ut. Og nå er det faktisk veldig nødvendig å koble ut litt. Så da GJØR JEG DET!!

I morgen drar jeg på tur. Ikke akkurat jord-omseiling. For meg er det ikke nødvendig å dra så langt for å få feriefølelsen. Som tidligere nevnt skal det ikke mer til enn et par netter hos søsters på Kolbotn før jeg får følelsen av ferie.

Denne gangen skal jeg i midlertid LITT lenger enn Kolbotn. 😀 Skal være på hotell og greier. Søsters trenger også litt feriefølelse, så vi drar LITT av gårde. HVOR får du nok se etter hvert. Men i morgen drar jeg i alle fall. Tidlig opp, vaske håret, spise, drikke kaffe og så er denne kroppen klar for nye opplevelser!

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg