“Høy” på sunn livsstil?

 

Er det mulig liksom å føle seg “høy” altså “rusa” på sunn livsstil?
Jeg som snakker om sofagrising, ferdigmat, sjokolalde og is, som om det ikke skulle finnes noe bedre eller noen annen “løsning” på et godt liv?

Vel…jeg høres kanskje litt VEL gira ut nå, “nyfrelst” og antagelig noe som går over?

Mulig det…Men jeg koser meg så lenge dette skjer: 

-Jeg blir skikkelig euforisk, på grensa til lykkelig av å trene!! Hvem ville trodd det? 
Jeg regner med ikke all type trening vil gi meg samme følelsen, men de gruppetimene jeg har med min herlige kollega er i alle fall en skikkelig “højdare” i uka. Det er litt dansepreget: høy musikk, skritt hit og dit som vi må passe på, og det går fort. Jeg GLEMMER at jeg er på trening!! Jeg bare er i nuet og i rytmer og steg, og koser meg!!

 

 

Vi danser ikke akkurat samba, og jeg har ikke høyhælte sko, men hvis jeg “overdriver litt” så kjenner jeg meg nesten litt “fjong” der jeg driver og beveger meg….Ja…jeg SA jeg overdriver litt!! 😀 For det er bare fram til vi kommer i garderoben, og ser meg i speilet…

 

 

 

Men at jeg er GLAD og nesten LYKKELIG av treningen vi gjør, er i alle fall sikkert. Og det er følelsen som er det essensielle her, og ikke hvordan man ser ut..

Ikke LIKE begeistret for å ha byttet ut isen og sjokoladen med salat og tørket mango, men det er motiverende å spise sunt, når man er litt sunn  i bevegelsene også. 

 

 

#trening

 

24 kommentarer
    1. Slike gruppetimer med bevegelse til musikk høres gøy ut! Viktig å ha det moro på trening! Er det Zumba dere holder på med?

      1. Nei, ikke zumba, det har jeg prøvd før. Fikk aldri til. Ble for MYE rart 😀 Det er bare musikk, og noen trinn. Timen heter body for life 🙂

    2. Ja man kan helt klart være høy på en sunn livstil. Kan huske jeg var det en gang, men det begynner å bli en stund siden. På ide å ta seg i nakken nå tenker jeg 😉 Ha en fortsatt fin fredda.

    3. Dere stråler!
      Og ja da, man kan absolutt bli “høy” på sunn livsstil :).
      Det der med is og sjokolade er forresten bare en greie i hodet, tørka mango er nydelig det også.
      Fin fredag til deg 🙂

    4. Ja trening er bra og i alle fall når man finner noe man liker… men salat og tørket mango høres kjedelig ut… finnes så mye sunn og spennende mat

      1. Jeg LIKER tørket mango jeg altså, og synes mango i seg selv er veldig godt. Men jeg bare liker sjokolade ENDA mer 😀 Savner det. Men skal nok få lov igjen etter hvert. Må bare nå målet mitt først 🙂

    5. Så bra du er i siget.. og jammen ser du fresh og fornøyd ut i garderoben.. 🙂 Trener jo ikke lenger ..men sitter ikke dønn stille i sofaen hele dagen heller.. Klem og fin morgendag <3

      1. Mange former for trening 🙂 Jeg skal prøve noe pilates-aktig senere også. Det er jo ikke sånn full guff, men full guff på en annen måte 🙂

    6. det var et herligt bilde av deg :=)skulle vært flinkere til å trene jeg også ,etter en uke med gressklipping kan jeg begynne å tenke på det ,men i mindre skala enn det du driver med hi hi ,litt styrketrening på beina

    7. En ting er sikkert og det er at det er bare å nyte den deilige følelsen der.🤩🤗
      Akkurat nå kjenner jeg ikke på den, men den har vært der og det er absolutt en herlig følelse!
      Ha en fin sunn kveld!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg