Hvem eller hva skal jeg skylde på nå?!

 

 

I omtrent to år skyldte på hjemmekontor og Coronaen hvis jeg innimellom har la på meg et par kilo. Kan jeg fortsatt gjøre det? Please!!

Jaddda! Jeg vet at jeg ikke har hjemmekontor og ikke trenger å mure meg inne og sitte PAL i sofaen dagen lang. Men det er ikke SÅ lett å komme seg opp og ut skal jeg love deg! Jeg får jo vondt i kroppen hvis jeg går FOR mye på asfalt… Både ryggen og beina. Og jeg BOR jo i en by!! Kan jeg i det minste få lov å skylde på Oslo by for at jeg har gått opp et par kilo?!! Please?

Eller hva med Ikea? Kan jeg skylde på Ikea? For alt for god sofa? Eller kanskje heller et alt for DÅRLIG kjøleskap… Det har etter noen år nå NESTEN takket helt for seg. Maten holder seg skikkelig dårlig inni der, så jeg må jo spise opp det meste helst i løpet av dagen….for at det ikke skal mugne. Og hvis det er MYE i kjøleskapet så skjønner du at jeg har et problem… Men det er jo ikke MIN feil!! Nei, det må da være Ikea sin?! Kan jeg ikke bare få skylde på Ikea da? Please!

Jeg har også en annen mulighet.. Jeg var jo faktisk syk for noen uker siden, med Covid. Og da ble jeg liggende RETT UT i noen dager. Jeg klarte ikke bevege meg stort og hadde fremdeles smak og luktesans,  så sjokoladene gikk ned på høykant så klart. Sikkert da de kiloene snek seg på…Så da kan jeg likevel skylde på Coronaen selv om jeg ikke har hjemmekontor…… Jeg har jo ferie også..

 

Men noe må jeg jo skylde på. Min feil er det i alle fall IKKE!!

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg