Hvis hjernen har litt ekstra lyssetting..

 

“Livet er for kort til å være grått. Fyll deg selv og dine dager med farger” 

Sitat: Karsten Isachsen

 

 

 

Og så klart: DU gjør det på DIN måte.

En fargerik dag for EN kan være lysegrå for en annen- det kommer an på “øynene” som ser. Farger kan tross alt ikke sees uten lyset. 

 

Og her snakker jeg både bokstavelig talt og i overført betydning. 

 

 

For uten lys, ser ikke øyet farger.

OG  er det ikke også sånn at man trenger litt lys/ litt livsgnist, for å se at livet er bra og fargerikt og innmari verdifullt?

 

 

 

 

Min dag blir lett litt fargerik. Skal ikke mye til før jeg synes den er mye verdt. Jeg er veldig glad for at jeg har det sånn. Det er som om hjernen har litt ekstra lyssetting, så den oppfatter de fargene der ute veldig lett. 

 

 

 

 

Og er det sånn en dag at verden liksom har trukket ned rullegardina mi litt, så lar jeg det ikke gå så mange timene før jeg drar et skikkelig røsk i den snora i gardina, så den fyker opp igjen med et smell…

 

 

#farger

5 kommentarer
    1. Sånn skal det være. Heldige vi som kan ha det på den måten. Det skulle det vært blåresept på,, eller en regnbueresept 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg