Hvor ble det av “kjole-fredagen” liksom?

 

For mange år siden fant jeg opp noe som het “kjole-fredag”!
Jeg ikledde meg kjole hver eneste fredag på jobb, for å feire dagen. 

Hverdagene har lett for å bli…ja akkurat det: hverdager… Og i og med at fredagen er en hverdag MEN bringer med seg så mye “snadder” tanker, håp og forventninger om det som ligger foran en, så passet det liksom perfekt å feire dagen fra mårran av..

Jeg har til og med lokket med meg andre på jobb til å delta i “prosjekt”: Kjole-fredag!

Så hva skjedde da? 
Jeg sviktet jo ikke EN gang på sikkert 5-6 år!!

 

 

Jeg holdt til og med koken gjennom første perioden med hjemmekontor. Dresset meg opp og satt klar foran skjermen. Gikk ut og tok bilder og postet på bloggen, vår, sommer, høst, vinter… 

Men SÅ… Jeg gikk på en real “hjemmekontor-smell” tror jeg..
Jeg er plutselig blitt som de sketsjene på tv, hvor folk sitter nærmest med rumpa bar på nedsiden av skjermen.  Jeg har blitt en “hjemmekontor-slabbedask”!!

 

 

De siste fredagene har jeg sviktet fullstendig altså. Hvor ble det av “kjole-fredagen” liksom?

 

Jeg har nå tatt på meg en kjole for kvelden.
En nattkjole….fordi den er tynn og behagelig når det er 100 grader innadørs. Slabbedasklivet fortsetter. Men SNART er jeg tilbake i vanlig modus igjen… Klar for å feire fredagene slik det BØR feires! 😉

 

#kjolefredag

 

19 kommentarer
    1. Ikke det samme å pynte seg når man bare skal være hjemme, og egentlig litt godt å gå i noe løst og ledig ellers. Synes det ser ut som du er flink til å bruke kjolene dine, uansett ukedag. 😃

    2. Å ja – du må tilbake til kjole-fredag! Det er stas! Jeg har aldri det stort sett, for fredager er jo ofte turdager for meg og da er det litt upraktisk med kjole…. uansett – det er stas å pynte seg så fort anledningen byr seg! Goooood klem <3

    3. Det ER litt kos med de kjolefredagene dine. Her har jeg flatet ut på sofaen i Olabuksa mi. Er nylig ferdig på jobb. I min jobb kan kjole ofte bli litt upraktisk ,men ser ikke bort fra at det blir noen kjolefredager i sommer.😊

    4. Altså , det måta bære fullstendig lov å gå på en liten sånn slabbedask’en. Om noe er forståelig, så er det det. Jeg er sikker på at det kommer bedre tider. 🤗 Hadde jeg turt å lette litt på «slabbedask sløret» mitt, men det tør jeg ikke. 🤗 God fredag.

      1. Jada, må være litt lov det 😀 Blir jo litt sliten av dette hjemmekontoret og gir litt ETTER innimellom.. 😛 God fredag til deg også 🙂

    5. Ja det må du komme i gang igjen med 😃
      Du har jo sååå mange fine kjoler 😊
      Jeg har hatt skjørt og t-skjorte de siste par dagene her hjemme jeg.

    6. Fiiiine bilder <3 Har jo fulgt deg på noen kjolefredager i den tida jeg har blogga ja.. Men har skjønt det der at folk kler seg litt "neddressa"på hjemmekontor… Klem og god helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg