Hvor god er du på å lese ansikter?

 

Kanskje ikke verdens mest avanserte konkurranse…Jeg mener i alle fall selv at mine ansiktsuttrykk er RIMELIG lette å lese. Men alle er ikke like gode på å lese ansikter. Det er faktisk noen som ikke kjenner ansiktsuttrykk overhode, og mer eller mindre må få det med ord hva folk rundt dem faktisk føler. Og det er greit. 

Vi jobber med mimikk som tema noen uker nå på jobben. Og da tar vi utgangspunkt i følelser, og hvordan man uttrykker dem. 

Så da er min oppgave til deg: Hvilke følelser er det jeg prøver å uttrykke under her? 

 

 

2. 

 

3. 

 

 

4. 

 

 

5. 

 

Klarer du denne blir det en konkurranse MED premie senere i helgen 😀

 

 

#konurranse #ansikter #følelser

 

8 kommentarer
    1. 1: Jeg er glad og fornøyd-bilde 🙂
      2: Ikke helt fornøyd-bilde…. “hva skjera baghera?? liksom
      3: Så forbasket sint så…..-bilde
      4: Likegyldig/ikke interessert/surlig – bilde
      5: Surprise!!! OVERRASKET/GLAD-bilde

      Herlige illustrerte bilder, frodith 😀

      God klem og god fredag til deg <3

    2. Festlig du da. Jeg gjetter her.
      1. Sånn du møter mennesker. “Så gøy å SE deg!” 🙂
      2. “I alle dager???Går det an?” Skikkelig spektisk.
      3. “Nå er det nok!” Irritert og ergelig.
      4. “Bryr meg ikke. Lei hele greia!” Missforøyd.
      3. “Så overrasket.” Skikkelig glede vises.
      Ja, morsomt med ansiktsuttrykk! Ha en finfin dag. Klemsiklem:)

    3. Glad….misfornøyd….sint….sur….overraska…… !
      Kult…. alle som jobber med tegnspråk er i tillegg veldig gode på mimikk, som endel av språket – fascinerende! God klem 😘

    4. Jeg prøver meg, jeg, – artig med sånt 🙂
      1. Glede
      2. Redsel
      3. Sinne
      4. Misfornøyd
      5. Overrasket

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg