Hvor godt kjenner du meg og Karidansen? (uhøytidelig gjettekonkurranse)

 

 

Da er spørsmålet: Hvor godt kjenner du egentlig meg og Karidansen? Dette er en høyst uhøytidelig gjettekonkurranse. Du skal altså gjette på

 

 

1)Hvem har tenkt til å drikke hvilke av disse drikkene under her? Altså hvem er Cola Light-damen, og hvem er den økologiske damen?

 

 

 

2)  Og så kommer det store spørsmålet: Hva tilhører HVEM av oss av dette? Hvem skal ha mango? Hvem skal ha pana-cotta, og hvem skal ha sjokolade? 😀

 

 

 

Vil du se på klatremus-bilder, fra tidligere i dag, se HER

 

 

#mat #favoritter #konkurranse

14 kommentarer
    1. Er enig med de andre her, men det er jo tatt med to skjeer til pannacotta, så tipper dere tar en hver. To pannacotta er jo litt mye på en gang, er det ikke 🙂

    2. Er vel ganske så enig med de fleste her….Kari velger juicen og du colaen.
      Og så tipper jeg mangoen er Kari sin, og pannacottaen er din, og kanskje dere deler litt på sjokoladen? Eller så delere dere på alle de spiselige tingene 🙂
      Jeg vet at Kari knasker mandler, det har jeg sett ved flere anledninger. Men det var ikke blant valgene her 😉

    3. Kun gjetting, vil ikke påberope meg å kjenne dere. 😁

      1. Cola light til frodith og økologisk juice til karidansen.
      2. Mørk sjokolade og mango til karidansen, pannacotta til frodith

    4. Jeg kjenner nok deg bedre enn Karidansen, – prøver meg på følgende svar med en stor andel tipping, hehe:
      1) Du liker Cola og Karidansen økologisk juice.
      2) Du liker mango og sjokolade, mens Karidansen foretrekker pana-cotta.
      Ha en fin kveld i Gøteborg!

    5. Jeg kan jo ikke påstå at jeg er så bevandret i spise- og drikkevanene til dere. Men jeg tipper Kari går for Ekologisk Juice og Mango, så tar du Zeroen og sjokoladen. Men dere bør jaggu dele litt på Panacottaen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg