I dag har jeg VIRKELIG bidratt!!

I dag har jeg VIRKELIG bidratt i forhold til smittevernstiltakene! Jeg er kanskje den flinkeste i hele Norge muligens i dag, til å følge smittevernsreglene…

 

 

 

-Jeg har sittet sminkeløs, nyvasket, ren og fin mange meter fra noen som helst. Samboeren i annet rom (Jeg holder meteren med god margin altså)

-Jeg har ikke menget meg med andre enn samboeren omtrent hele dagen. (Altså godt under både 10 og 20 i antall)

-Jeg har vasket hender både i oppvaskvann, i dusjen og litt innimellom ellers. De er så tørre at det er sprekker både her og der i huden. (INGEN skal si at ikke JEG vasker hender liksom!)

-Jeg har sittet fastgrodd i sofaen (Altså ikke flydd om kring og vært en MULIG smitterisiko for andre)

 

Om jeg muligens hadde gjort akkurat det samme om det IKKE hadde Corona-virus på utsida….se det vites ikke. Mulig regnværet og en sløv søndagsinnstilling er hovedårsaken til at jeg har oppført meg så eksemplarisk…. 😉

 

#smittevern

 

12 kommentarer
    1. Hehehe litt slik søndagsfølelse det der 🙂 Men bra! Holde avstand – vaske og sprite – viktig viktig uansett 🙂 Og så må man ha en god håndkrem tilgjengelig – for å hindre sprekkene å komme 😀

      God klem og god torsdag!

    2. Alle gjør en innsats og i dag var jeg pasient på sykehuset. Bare for noen timer men fikk da litt mat og god info fra legene. De har sjekka sårene jeg har på venstre legg, Jeg ble sjekka alle veier, så det var årets legesjekk. Tror alt går bra i hverdagen for tiden som er preget av avstand og munnbind. Ha en fin kveld.

    3. Hihi, null fare for smitte! 👍 Hele samfunnet ble jo stengt ned i mars, og da var det mye mindre smitte enn nå. Virker som de tar lettere på det nå liksom, så kanskje det ble for dyrt….. Da får befolkningen gjøre som best de kan, men ikke alle er så gode på det dessverre.

    4. Du er herlig da. Ja, her ble det heller ikke så mange treff i går. Stille dag inne for ute plasket det jo ned. Ha en finfin ny uke i koronatiden. Klem og husk vask hendene! 🙂

    5. Deilig å ha noe å skylde på når man trenger en inne-dag. 🙂 Jeg ble dyvåt på tur med Bonnie i dag. Og vi måtte hoppe over små bekker som plutselig var som store elver 🙂 Ha en god mandag. klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg