I morgen er det “kjolefredag” dere!!

I morgen er det ikke bare fredag, men som dere vet: “Kjolefredag”! Det er dagen vi kler oss og feirer hele dagen. Feirer at helgen snart kommer. Feirer at det er en fin-fin dag på jobb. Feirer alle forventningene vi kanskje har…

Jeg har vært sløv med feiringa de siste månedene. Selv om jeg nå stort sett har vasset rundt i flagrende kjoler hele sommeren har det liksom ikke vært noe spesiell sus over “kjolefredagen” liksom… Mulig at når jeg har sommerferie så er det ikke samme behovet liksom…MEN… i morgen er jeg klar igjen. Fint vær blir det også!

Jeg har lagt mang en “kjolefredag” bak meg de siste årene. Og her er noen 😉

 

 

frodith – Reinsdyrene varmer opp.. (kjolefredag)

frodith – Kjolefredag

frodith – Kjolefredag- en utfordring/oppfordring

 

I morgen skal jeg feire bittelitt ekstra, for jeg skal møte en veldig hyggelig jente/dame.  Gleder meg veldig! 🙂
Mer om det i morgen. 

#kjolefredag

5 kommentarer
    1. Du har kjempefine og nydelige kjoler, og du kler dem kjempegodt 😊

      Siden jeg trener på dagtid går jeg mye i treningsklær. Hjemme har jeg på meg klær som tåler katter. Skal jeg bort f.eks. på kor har tar jeg på meg kjole, og synes det er fint å gå i kjole.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. I dag ble det skjørt på jobb, og vi jentene her har bestemt at nå er det kjole/skjørt som gjelder resten av sommeren. Så får vi kle på oss til vinteren. Ha en flott helg!

    3. Gleder meg til å se morgendagens kjole 🙂
      Er det pent vær her i morgen skal jeg jaggu feire med kjole jeg også, jeg som til og med har kjøpt nye jeg ikke har fått brukt enda 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg