I morgen river jeg av meg kjolen!

 

 

 

Ha-ha…hørtes vågalt ut det, ikke sant? Både på ene og andre måten! 
Vel…den SKAL av! Men kun for at jeg planlegger en liten skogstur. Kan ikke fjase rundt i skogen med lange kjoler…eller? KAN vel strengt tatt..Men sånn som været var i dag, var det ikke noe sjakktrekk sånn midt på dagen i alle fall. Heldigvis var jeg bare inne på jobb. 
Men i morgen altså…hvis det blir sånn igjen…da bør jeg helst ikke ha lang kjole på. 
OG jeg planlegger og ikke bare slentre oppover grusveger og stier til Ullevålseter. Jeg planlegger å trimme litt.. På min måte så klart. Neppe noen løping…men likevel… Kappgang går også dårlig i lang kjole 😀

 

Har du sett dagens foto-oppdrag-tolkning? Den finner du HER

 

 

 

#lørdagsplaner

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg