Ikke akkurat noe vinnerbilde men…

Jeg var nettopp med i en liten fotokonkurranse hos Utifriluft. Det var ikke tid til å ta noe nytt bilde, men jeg hadde et på lur som fikk være med.

Tema var: MITT YNDLINGSMOTIV

Og jeg må vel si at er det noe jeg ikke blir lei av å fotografere så er det SKYGGER. Ikke fordi det blir så himla pent, men fordi det er et morsomt motiv å jobbe med. Man kan lage til morsomme skygger selv, ELLER man får bare plutselig øye på nor rart, med skyggene.

 

 

I foto-konkurransen så ble det ikke mye stemmer på bildet mitt. Hadde heller ikke regnet med det. I konkurranse med all verdens vakre solnedganger og speilinger i sjøen, så nådde ikke et par “rare” Donalder i skyggeformat helt opp… He-he

Men jeg synes det var gøy å levere noe annerledes. Jeg har hatt flere skyggebilde-konkurranser selv, kalt Peter Pan- utstilling. Ser du i katgorien Peter Pan-utstilling i Galleri Frodith, så finner du flere slike morsomme skyggebilder 🙂

 

Liker du å ta bilder av skygger?

 

 

5 kommentarer
    1. Artig skyggebilde, og jeg likte at det var noe annet enn sol og vann, selvom jeg elsker slike bilder også. Stemte ikke på ditt selv om jeg likte det godt, for jeg falt pladask for det grønne skogsbilde. Ekornet var mitt bidrag denne gangen 😉

    2. Det bildet er skikkelig fint! Skygger er moro, men du er skyggedronningen, så det er bare å få inspirasjon altså! Kos at du hadde med akkurat det bildet i konkurransen! Klem <3

    3. Og ja jeg gjettet at dette bildet var ditt! <3 du elsker skygger…
      Det var visst motiver med høst som gikk seirende ut denne gangen… 🙂

    4. Jeg vurderte å stemme på dette, for det var så artig. Skikkelig kreativt bilde. Mitt kom heller ikke langt, enda det var en solnedgang, men det var gøy å få være med. Ha en vakker dag. Klemsiklem:)

    5. Var det ditt bilde? Det stod mellom ditt og et annet- og jeg stemte på det andre 😊
      stilig skyggeside- og jeg måtte titte ekstra nøye etter på bildet for å se hva som laget skyggene 😃🍁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg