Ikke alt er løgn og fanteri..

 

Noen ganger virker ting jeg skriver VELDIG rart, og nesten ikke til å tro.  Noen ganger JUGER jeg med vilje, og tvinger deg til å gjette hva som er sannhet og hva som er reinspikka tøv. Bare fordi det er gøy.

I dag tidlig la jeg ut en samling sannheter og løgner, HER,  og ba deg gjette hva som var sant og hva som var ikke var riktig… Noen gjettet masse riktig til og med.

Her får du fasiten og noen små forklaringer, for de som lurte litt… 

 

“Jeg har intervjuet Øyvind Blunck.”
-Dette var faktisk sant. Nå skal det sies at han var HELT i starten av sin karriere. Spilte “KLabb og Babb” på tv, og jeg og venninnen min gikk på ungdomsskolen, og skulle intervjue en med et yrke vi ville bli. Og det var skuespiller. Han var sporty og stilte opp.

 

“Jeg veide 5, 5 kg da jeg ble født”.
-Jepp. Stor og diger unge da jeg ble født. Det var meg og en til på fødestuen med den sizen. Jeg er jo fremdeles ganske stor 😀

 

“Jeg var “leverpostei-jenta” da jeg var liten”.
-Neida…Fikk aldri den muligheten. 

 

“Jeg har vært kjæreste med “Rolf Espevoll” , han fra “Hotel Cæsar”.” 
-Jepp..Denne var sann. En flyktig sommerromanse med mannen bak “Rolf Espevoll” i alle fall. Han var jo så klart ikke blitt berømt på den tiden, og jeg var bare 22. Men det gjelder vel likevel?

 

“Jeg har vært “Det Nye-piken”.”
-Nei….det fikk jeg heller aldri blitt. Prøvde ikke heller altså 😀

 

“Tom Mathisen har vært med i en film jeg har laget”. 
-Ja, denne er også sann. En video til et utdrikningslag for bestisen for mange år siden. Kan vel ikke skryte av noe stort manus akkurat. Men han stilte opp, pga en venn jeg hadde kjente han.

Ja, det var altså dagens tull og fjas, og noen sannheter 😉

 

#løgn #fakta

9 kommentarer
    1. Har tydeligvis ikke fått med meg det første innlegget jeg da….er ikke lett…når man ikke sitter pal og leser seg opp her….Tror jeg skal begynne å gå inn på hver enkelt av de jeg vil følge…Morsomme fakta og løgn…Ha en god kveld og nyt helgen!

    2. Hm.. Jeg hadde ikke full pott 😀 Trodde ikke du var en så diger baby, men det var du, hehe! Det andre svaret mitt var rett, men da hadde jeg to feil.. Eh, ja 😀 *memorerer til senere jugeinnlegg” 😉

    3. Så artig! 🙂 Veldig kjekt innlegg! 5,5 kg var mye. Synest Rolf var kjekk jeg, så artig! Jeg tippet godt du hadde vært leverposteipike. Alle kunne vært riktig.:-) Klem

    4. Oi nå ble jeg sittende å sjekke bilder av han der Rolfen hahahaha og det der med Tom Mathisen visste jeg ikke engang, du altså, tror vi trenger en skravling snart søs <3 Stooor god klæm <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg