Nå kan du LURE nå… ;-)

 

Noen vet det kanskje, sånn ganske helt sikkert. Men noen må nok gjette litt også. Hva av dette tror du IKKE er sant?

 

-Jeg har intervjuet Øyvind Blunck.

-Jeg veide 5, 5 kg da jeg ble født.

-Jeg var “leverpostei-jenta” da jeg var liten.

 

-Jeg har vært kjæreste med “Rolf Espevoll” , han fra #Hotel Cæsar”. (Han til høyre under 😉 )

 

 

-Jeg har vært “Det Nye-piken”.

 

 

-Tom Mathisen har vært med i en film jeg har laget.

 

Klarte du det? 😀

 

 

#fakta #løgn

17 kommentarer
    1. ha ha herlig. Jeg har da fulgt med litt og mener at de fleste er sanne bortsett fra den med leverposteijenten, og at du har vært Det Nye piken. De fire andre tror jeg er sanne 🙂 Klem <3

    2. Hm, jeg tror det bare er to som IKKE er sant:
      – Du har ikke vært leverpostei-jenta.
      – Du har ikke vært Det Nye-piken.
      Resten mener jeg at jeg har lest på bloggen din at stemmer. ☺️ Ha en fortsatt fin torsdag! ❤️

    3. Der kom det et sånt lureinnlegg igjen, hihi… Du er jo en ordentlig luring, så jeg misstenker at svarene kan være helt omvendt av det jeg har svar.

      Jeg TROR at du har har intervjuet Øyvind Blunck
      Jeg TROR du veide 5, 5 kg da du ble født
      Jeg TROR IKKE du var “leverpostei-jenta” da du var liten
      Jeg TROR du har vært kjæreste med Rolf Espevoll
      Jeg TROR IKKE du har vært Det Nye piken
      Jeg TROR IKKE at Tom Mathisen har vært med i en film du har laget

    4. Du har IKKE
      Intervjua Øyvind Blunck
      vært leverposteijenta
      vært Det Nye piken

      Altså så veide du 5.5 kg, vært kjæreste med han fyren i HC og laga film med Tom Mathiesen

    5. Jeg tror at Du veide 5,5 kg da du ble født,du har vært sammen med Rolf Espevoll og laget filem med Tom Mathisen…. 🙂 Ha en god dag videre <3 Klem

    6. Jeg tror på alt bortsett fra ham i Hotel cæsar, han tror jeg ikke er din type.. Uten at jeg vet det. Haha.. Du e så arti ❤️ klem fra meg

    7. Først, god morgen, Frodith 😀
      Hm.. tricky business denne her assa.. Jeg tror ikke du veide 5,5 kg (for det er mer størrelsen på babyer i den tida vi er i nå, ikke så vanlig før), og jeg tror ikke du var Det Nye-jenta.
      Ha en fin dag <3 Klemmer

    8. Du har intervjuet Øivind Blunck
      Du veide IKKE 5,5 kg da du ble født.
      Du har IKKE vært leverpostei jenta
      Du har vært sammen med han fra Hotel Cæsar
      Du var Det Nye piken
      Du har laget en film med Tom Mathiesen

    9. Hmm….tror du var kjæreste med han i Hotel cæsar, eller var det tull?? Du har intervjuet Øyvind Blunck, men tror ikke du var leverposteijente, enda du var søt nok. “Problemet” med at du har hatt disse spørsmålene før, er jo at man fort blander hva som var sant og ikke. Så på den måten kan du jo faktisk få oss til å tro det meste, bare du holder på lenge nok 🙂 🙂 Smart! Jeg prøvde jo det når jeg fylte 42 år, år etter år 🙂 Tror ikke du var Det Nye-piken, eller var du i bladet, blir så sugen på den retro-kaserollen på bilde der… Og Tom Mathisen, jo, du har sikkert fått han til å være med i en film. 🙂 God torsdag 🙂 kelm<3

    10. Husker at du skrev engang her at du var kjæreste med en som hadde vært med i Hotel Cæsar. Du skrev også at da du var liten hadde intervjuvet Øyvind Blunk. Alt det andre er ikke sant. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg