Ikke “Elg i solnedgang” akkurat, men…

Vi kom oss en tur opp til Fredriksten festning i dag. Mye oppover ja… De var lure sånn med forsvarsverkene sine.. Jeg hadde IKKE orket å innta dette stedet drassende på våpen etc. Jeg hadde mer enn nok med å dra med meg egne bein må jeg si…  Når man har ligget som et slakt på sofaen i månedsvis, så tar det litt tid å trene opp igjen “droget”…

 

 

Men når man kom seg opp, etter en heseblesende kraftanstrengelse, var det riktig så vakkert der. Sola på vei ned, og nok av flotte silhuetter mot den flotte himmelen.. Så om det ikke ble “elg i solnedgang”, så var det mye annet “i solnedgang” 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå har vi spist kyllingpasta på Italiensk restaurant og slakker på rommet. Har tatt maske så klart. Litt spa hører med 😀

 

 

 

Nå er vi riktig så pene, alene her på rommet for oss selv 😀 Ha en fin kveld.

 

#fredriksten #festning #tur #solnedgang #spa #maske

 

5 kommentarer
    1. Flotte bilder! 😀 Opp bakkene der forsvant alle kaloriene dere har inntatt, jfr. helsefarmen dere er på og masker/spa hører med. Kos dere videre og god tur hjem igjen! 🙂

    2. Fine bilder fikk du og god trim. De kanonene kunne jo minne om maur!!!!
      Dere så jo skumle ut, men jeg er sikker på at huden deres gløder i dag! Klem fra meg 🙂

    3. Så fine bilder i solnedgangen. Og maske hører til ja, på spa. Den var kul den kafeen, brød og vann. Mener jeg har hørt om den. Kos dere videre, med en deilig hotellfrokost antagelig? 🙂

    4. Flotte bilder helt klart …Fint i Halden. Men den løypa krever kondis da….bra dere tar dere en kvil med maske 🙂 Kjente ikke dere igjen jeg…håper dere ikke har bestilt rom-service 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg