Jeg er ikke så veldig “julete” av meg…

 

Du vil vel tro jeg juger kanskje, men jeg er ikke særlig “julete” av meg egentlig..
Jeg har ikke juletre, jeg baker ikke, jeg har ikke masse juleselskaper, jeg pynter ikke til jul… MEN…og det er et stort men.. Jeg elsker gaver!! Både å gi og å få!! Er en skikkelig gave-hund.. så jeg feirer litt på julaften altså…
Eller dvs…jeg ligger under et juletre og graver i pakkehaugen, for å si det rett ut..

Og som du kanskje har fått med deg, så elsker jeg adventskalender-fjas.. Det er jo så moro, spesielt på bloggen.
Så om jeg ikke er spesielt “julete” i vanlig form for en 52-år gammel dame…så liker jeg noen av julegreiene på min EGEN måte..

I dag har jeg vært på farta mesteparten av dagen. Og gjort noe  veldig hyggelig som du får vite under kalendergave-trekningen i kveld kl 22. Litt hemliser her altså. Men som blir avslørt om noen timer.

Men da må du gå inn å gjette da, på dagens spørsmål, for at det skal BLI noen trekning liksom!!

Du kan trykke  på bildet av meg,  eller HER, så kommer du rett til dagens luke i Frodiths Julekalender.

 

#julekalender #jul #adventskalender #påminnelse

6 kommentarer
    1. Det er viktig å være nøyaktig så julete som en føler for, syns jeg! Og nå gleder jeg meg til å finne ut hva du har bedrevet idag! Klem <3

    2. Hemliser er bra, det liker jeg også 😊 Tilfelle du ikke så kommentaren min, nei jeg skal ikke slette frua, men den bloggen jeg hadde før denne her skal få arkivert seg om en stund 😊

    3. Jeg er ikke speseillt julete jeg heller..og hadde det ikke vært for de andre i familien..så hadde jeg reist bort…Det samme med nyttårsaften…en vanlig kveld med litt mer bråk enn ellers…også lager vi litt god mat da….men…nei…liker hverdagen best jeg…og pakker….liker det egentlig ikke så godt…sånn på julaften og bursdager….alle ser på meg også må man liksom like det man får…er ikke så god på å lyve..men da må man jo bare…hihihi…Men alltid koselig med en liten oppmerksomhet da….det er det….

    4. Vi er forskjellig, noen som jeg pynter så det ser ut som det rene nissehuset, mens andre ikke er så opptatt av det. Syntes jeg ser deg ligge på magen under juletreet 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg