Jeg er mye rikere enn Egon Olsen!!

Var du innom meg i dag morges så så du kanskje DETTE, og at jeg hadde en plan.
Vel, planen var ikke all verden kanskje i andres øyne. Men Ekebergparken med Karidansen, masse frisk luft etter treningen, knekkebrød på en benk, en photoshoot i vårsola, og en kaffe på kafe etterpå er mer enn nok til å gjøre meg glad i alle fall. Og rikere enn Egon Olsen!! 😉

 

 

Når man kan fjase seg i vei nedover alleen utenfor fengselet hvor selveste Egon Olsen “satt” med en venninne som er minst like leken som meg selv, så er dagen blitt akkurat som planen var. Fantastisk!

 

 

Var liksom i det litt sporty hjørnet i dag…
Surfet meg nedover mosekledd mur i boblebukse som holdt på varmen. 
Mens i sekken “lurte” et skjørt 😀 ( bilder senere)

 

 

Nå ligger fisken i ovnen og lager seg selv, og gleder meg til å gnafse i meg litt sunne saker. 
Jeg kjenner at våren må være det beste som finnes!! Blir jo SÅ glad! 🙂

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg