“Jeg har en plan….”

Akkurat som Egon Olsen ville sagt det: “Jeg har en plan!…”
Og så ville alle begynt å lure hva slags skumle planer han hadde, for skurkestreker var jo mest i hans bane.. (bildet tatt utenfor fengselet der Egon Olsen pleide å komme vandrende nedover..)

 

 

Nå er det ikke så mye skurkestreker på gang her.. Men man kan jo legge litt planer likevel 😀
Når jeg har avtaler med Karidansen så er det jo alltid noen planer inne i bildet. Trenger ikke alltid være så store, men greit med en plan for dagen. Moro blir det som regel alltid uansett 🙂

Først en liten tur på trening. Musklene skriker etter forrige gang (torsdag), men det er vel sånn det “blir” muskler av, er det ikke?

Og så kle seg godt og ut. Det er lovet sol, men kaldt er det uansett.

 

Hva er din plan for dagen? 
Skummel eller snill?

 

 

 

14 kommentarer
    1. Håper dere får en morsom og sprelsk dag! 😀 Jeg har også en plan, om å rydde i en papirbunke. Kjedelig? Kanskje, men godt med det som er unnagjort.

    2. En plan er greit å ha, men kanskje ikke slike som Egon hadde. Dessuten gikk de alltid skeis.:D Det blir moro å se hva slags planer dere har idag! Kald vind idag, men sola varmer mer og mer utover dagen. Jeg skal sette noen blomsterknoller til driving (begonia og kanskje dahlia). Strikker også på et par tøfler til toving og en genser, så blir nok noe av det også. Kos dere idag! 😀

    3. Jeg tror jeg skal være snill med meg selv i dag. Det var jeg i går også. Jeg var altfor aktiv med alt for mye på fredag.
      Har trua på en tur ut i løpet av dagen.
      Kos dere med dagens planer 😃

    4. Spennende med dere to og plan! Men først trening – og du er jammen flink!! Gleder meg til JEG kommer meg tilbake på treningssenteret – men først ryggoperasjon som er like rundt hjørnet 😀
      Kos dere og nyt dagen 🙂 klems

      1. Har hatt en feiende flott dag 🙂 Lykke til med ryggoperasjonen. Blir godt å få det gjort sikkert, og begynne å bygge seg opp igjen. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg