Jeg gikk en tur på stien….

…og søkte skogens ro… 

 

 

Å høre gjøken, eller søke skogens ro er jo egentlig helt fånyttes når jeg treffer Karidansen... Ha-ha…Ikke det at HUN snakker gjøken en høy gang, men SAMMEN skravler vi ganske mye og hører verken gjøk eller annet si ko-ko…og  RO er det som sagt også dårlig med…

Men vi har fått luft, trim, sosial omgang og i dag fikk vi til en vaskeekte photo-shoot igjen også. OG det var lenge siden.. 

 

 

Blomster på bakken har jeg ikke sett ennå… 

 

 

Men jeg har blomster i massevis på kjolen så det holder. 

 

Og Kari har et hodeplagg jeg bare elsker å låne. Det gir skikkelig inspirasjon til en liten photo-shoot. Da er altså våren offisielt åpnet for min del, når “50-og -noe-åringene” kan få komme seg ut å leke modeller igjen 😀

 

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg