Jeg godtar INGEN unnskyldninger!!

 

 

 

Nå har det snødd og snødd og snødd og snødd….Ja, jeg tror ALLE har fått en dose snø de siste dagene. Så det betyr altså at det ikke finnes godkjente unnskyldninger for å unngå å lage snø-engel nå. Man må være LITT i forkant,  i tilfelle snøen plutselig forsvinner. Så du får komme deg ut i dag, eller i morgen. Å komme med en tam unnskyldning om noen dager i forhold til “Frodiths lille januar-moro” blir altså IKKE godkjent 😀

“Vi har ikke snø i dag!”
“Her er det helt bart!!

“Det er for våt snø…”

Bare prøv deg! Det er helt fin snø NÅ og i morgen! Ut med deg og lag snø-engel! Jeg har gjort det! Mulig man blir sittende fast med overkroppen under snøen noen steder, som på bildene. Men LITT må man tåle 😀 (En liten “bildemanipulasjon” 😀 )

 

20 kommentarer
    1. I arkivet mitt finnes så mange snøengler at for meg blir det nesten lettere å gå ut og lage en nye enn det er å lete gjennom alle og ikke minst VELGE 🙂 Vifårsedavøttø!

    2. Hm..Tror at hvis denne kjerringa med all sin tyngde legger seg på snøen for å lage engel så kommer jeg til å synke laaaaangt ned. Minst en meter eller tre. (Regner med at det går greit med ørlite overdrivelse.) Problemet blir ikke å lage engel, men å komme seg opp igjen uten heisekran. Men snøengel skal det bli – men det er først på søndag.

    3. he he har laget en sånn i tillfelle ,for vi har virkelig ikke god snø å lage engel på nå ,den har en hard skorpe på toppen ,men det er meldt snø i morgen ,får vi det lager jeg en engel til :=) vi har ikke hatt snøvær slik dere har ,her har vi i grunnen helt perfekt vintervær :=)

    4. Ypperlige forhold for snøengler i hele landet nå vil jeg tro! ❄️ Jammen godt du kom deg opp igjen, hehe! 😉😂

    5. Heilt fantastisk og positivt at du ikke hyler og skriker og syter om snøen som faller, og faller og faller. Som Oslofolket som hyler og skriker i mikrofonen på Nrk om Skandale, Krise, ingen informasjon. Rett og slett urkomisk tenker jeg . Sammen med min gode nabo fra Ukraina hadde vi en aldri så liten snøballkrig sammen med ungane i nabolaget no nettopp.
      Ikke gikk flyalarmen, og ikke var det bomber og granater som hadde dalt ned fra himmelen, men myke vakre snøkrystaller. Så no skal vi ut igjen å lage snøengler. Takk for tipset 😉

      1. Nei, må nok innrømme jeg synes det var litt voldsomt i går. Men å lage engel klarer man i denne snøen i alle fall. Så jeg godtar ingen unnskyldning på den fronten i alle fall 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg