Jeg har farget håret!!!

Tenker du sperret øynene opp nå?! JEG – farget håret?? Er det ikke EKTE liksom??!

 

Jeg måtte opp i otta. Liste meg ut i verden, med hetta godt trukket ned i panna. 
“Midtrabatten” var i ferd med å avsløre denne svindelen jeg altså driver med. Farging!!

 

 

Prøvde å skjule den(midtrabatten) med diverse rare frisyrer da jeg var innom Starbucks. Funka på bildene, men det kom noen som var “høyere” enn meg, og de så liksom litt rart på meg…Om det skyldtes midtrabatten,  den rare frisyren eller at det satt en dame på 55 å “gjorde seg til” for kameraet er jeg usikker på…

 

 

 

Vel… hårfarge ble kjøpt inn. 
Gidder ikke betale 1800 kr hos frisøren mer enn en gang i året 😛 
En pakke hos Europris koster 139,-  Kjøpte en hel stabel når jeg endelig fikk tak i.

 

 

 

Så da er jeg i orden til jobbstart. Og INGEN kan avsløre at jeg faktisk farger håret… 😉 Resultatet av fargingen får du se en annen gang.

 

Hvilken farge tror du det ble??

 

 

#hår 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg