Jeg har grodd både vinger og glorie i dag..


Som du sikkert fikk med deg tidligere i dag, HER, så snek jeg meg ut døra uten å ha gjort ferdig husvasken.. MEN jeg har egentlig vært veldig flink i dag spør du meg. 

Jeg HAR vasket… 
Og i tillegg gikk jeg ut å trimmet i dag også!! Trimmen i dag var kanskje ikke SÅ lang. Men jeg gikk i alle fall i et par timer, så det må da ha blitt noen kilometer. Jeg har vært på stolpejakt! Tok 10 stolper på Bjølsen og Torshov.

Tok meg bare en bitteliten drikkepause ved elva. Ja…jeg drakk ikke av elva da 😀 Nei, kjøpte en skikkelig god mangodrikk. Det kom et vindpust, og det var HELT fantastisk. Varmt i dag, spesielt når jeg trimmet gatelangs i flere timer. 

 

 

Så som du skjønner er jeg EGENTLIG en engel. Jeg har vært FLINK!! Vingene er på plass, litt i skjul bakpå ryggen der. 
Og som du ser under har jeg også “grodd en glorie” 😀

 


Ikke noe topp bilde egentlig. Jeg synes likevel det var så kult med lyset som ga meg denne glorien, så det bare MÅTTE med 😀

 

I morgen skal jeg på noe veldig spennende. Du får høre mer om det i morgen.

 

 

 

10 kommentarer
    1. Min søster og mannen har dilla på stolpejakt. De var på bilferie nå nylig og det skal ikke forundre meg om at de tok noen stolper i ferien. Sov godt i natt og var aktiv i går. Vaska klær i 3 timer, det var 2 dyner som ble sist i maskin. I dag skal jeg snart ut en tur. Tar med pant til kiwi før jeg skal bade i skogen. Det er tidlig men man våkner av et morgenbad, Stua må ryddes før jeg kanskje drar på en tur i dag. Så jeg har dagen full av ting. Ha en fin dag.

    2. Se så flott glorie! 😇 Ikke noe rart det når du har stått på såpass!😊 Stolpejakt er gøy, og en fin måte å komme seg rundt og få trim på! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg