Jeg har trengt VELDIG mye trøst denne helgen….

Staaaaakars meg!!

Nå har jeg vært sjuk en hel uke, og er ennå ikke helt bra. Det er noe i halsen. Som ikke er Covid, og ikke helt vanlig forkjølelse heller, for jeg verken hoster eller snørrer. Men er bare VOOOND hals. Og slarkete i formen.

Synes SKIKKELIG synd på meg selv i går. Så da ble det en “trøste-kjole”. Vinterkjole. Mes store puffermer, så jeg ser skikkelig sterk og muskuløs ut, og ikke slarkete og pinglete som er realiteten under kjolen..

 

 

I dag ble det trøste-kafe-tur, og det ble det forsåvidt i går også. Man skal ikke undervurdere viktigheten (for den mentale helsen) av en real kafe-tur med søsters 🙂 

 

 

 

 

 

Det gjorde susen kjenner jeg. 

Her blir det baguette til middag, med litt ferdigstekt kylling til. Og en is etterpå så klart…. Trøste-is selvfølgelig. Man trenger litt trøst innimellom. Og denne helgen har jeg fylt opp maks, på trøste-barometeret. 😀

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Trøst trengs når ikke formen er helt god, og kafébesøk hørtes herlig ut. Husker du var hos den veldig unge legen her om dagen, – regner med at du fikk sjekket halsen også, for slik skal det ikke være. ❤️ Ønsker deg fortsatt god bedring! 🤗

    2. Trøst er viktig, så det er bra du har så fin kjole, og en god søster som er med deg på trøste-café-tur ♥
      Sånn skal det være!
      Masse god bedring ønskes fra meg til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg