Julenissen kom tidlig i november

 

I år kom julenissen veldig tidlig, og heldigvis for det. Det var Mammaen til Lille Supermann som hadde “ikledd seg nissedrakt”, og overrakte meg både julegave OG adventskalender 🙂 

 

                      (bildet er fra fjorårets pepperkakebaking med Salt og Pepper)

 

 

Jeg har jo vanligvis hatt julekalender på bloggen, hver dag i hele desember. Med rebuser og premier og tull og fjas med Salt og Pepper. 6 år på rad faktisk.  I år orker jeg rett og slett ikke. Det krever en del å gjennomføre sånt, og i år har jeg ikke energi. 

Men da kom det jammen meg en engel….eller nisse da… og ga MEG en kalender. En adventskalender! 🙂 

Jeg skal åpne hver søndag i advent, heldige meg!!  Jeg elsker jo gaver!

 

 

 

Dette er kalenderen. FOR en glede!! En koffert full av hemmeligheter 🙂 

 

 

 

 

Inni kofferten lå det 4 gaver til hver adventssøndag. Og en pose med noe til dagene “i mellom”. Det sto forklart på det flotte kortet. 

 

 

 

Jeg valgte den minste av de firkantede. Det var lov å velge selv tydeligvis 🙂 

 

 

 

Inni papiret var ikke bare EN…..

 

 

 

….men TO nøtte-bøker. Og jeg elsker sånne nøtte-greier. Kjempefin adventsgave på første søndag i advent <3

Tusen takk Kristin <3 Du er verdens beste Supermamma og Supervenn <3

 

 

#adventskalender #pakke

6 kommentarer
    1. En velfortjent overraskelse til deg, fordi du er du ❤❤ God 1. søndag i advent 🤗🤗

      1. Tusen takk min venn <3 Det var SÅ koselig 🙂 Og jeg sto og funderte på hvilken jeg skulle åpne i dag. Har prøvd noen av oppgavene. Noen er vanskelige 😀 Litt treg i nøtta 😀 God 1. søndag til deg også <3 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg