Kan jo ikke bare slaske rundt i joggebuksa heller…

 

Ja…i dag var det fredag igjen da!
Og du vet hva det betyr? Kjole og feiring av at vi er på vei inn i helgen..

 

 

Om ikke jeg har hjemmekontor?
Joda, det har jeg jo, flere dager i uka. 
Men jeg kan jo ikke bare slaske rundt i jobbebuksa hele dagen likevel..
I alle fall ikke på en fredag! 

 

 

Så i dag var det på med kjolen, uansett om det ikke var en sjel som så meg før klokka 12. (bortsett fra Hr Frodith da) 
Kl 12 føk jeg ut, og feiret fredagen med en real chiapudding!

Skikkelig kaldt i dag, så der ute ble jeg ikke lenge…. 

 

Nå er det helg, og jeg kan høre det “banker” på innsiden av fryseskapet. Det er “noen” som vil ut, og bli spist!! 😀 Og jeg skal med glede spise den! En melkesjokolade-is

 

 

#fredag #kjoledag

11 kommentarer
    1. Jeg hadde kjole i går, selv om det var kaldt, litt stolt😀. FredagsFrodithkjoledag 😀.
      Kos deg i helga.

    2. Deilig å gå rundt i kosebukse, men godt å kunne pynte seg litt, – gjør noe med humøret det. 🙂 Ha en fin lørdag! 🙂

    3. Sjelden at noen går med kjole når det er såpass kaldt ute men bare man har ull under så går alt greit. En fin sak at du bruker kjole hver fredag. Tror de fleste har sin måte og feire helga på. Det er lørdag og jeg er tidlig oppe. Har mangt på tapete men først vil jeg lage en kopp kakao. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg