Kanskje ikke akkurat Paradise Hotell men…

 

 

Det var ikke akkurat  Paradise Hotell vi ankom på mandag, og jeg må vel egentlig si HELDIGVIS. Jammen glad jeg skulle slippe å måtte sjekke opp noen for å få et sted å sove liksom.. For å slippe å bli sendt hjem igjen… For etter en lang dag med massevis av forelesninger i går, var jeg glad jeg skulle dele SUITE med Kaisa. For mer behagelig reisefølge skal man lete lenge etter. Det var som å reise med en 25 år yngre utgave av seg selv… Sånn som jeg var på den alderen omtrent.  Skravla gikk i alle pauser og til langt på kveld i går.  Kjempekoselig!

Etter endt forelesningsrekke var det eplemost og proseco (?) og litt sløving på rommet, før det var middag: And. Ikke ofte jeg spiser AND altså. Kaker og mat er det hele dagen, og etter and og NOK en dessert var jeg nesten litt kvalm..


Men etter en natts søvn var vi klare igjen…

 

Klare for mer input, mer mat og mer av alt…

 

 

Og vi hørte og så til øyne  og ører var nær ved å falle av…

 

 


Til slutt…etter 7 timer med input, blir man bare litt rar…

 

Nå er jeg hjemme igjen.
Ikke akkurat et opphold på Paradise Hotell. Men på Hotell Scandic Park. Et hotell å anbefale, sikkert både til business and pleasure. Bortsett matsalen som var et mareritt støymessig var hotellet ikke SÅ langt fra paradis-standarden 😉

 

#hotell #jobbtur #reisefølge #forelesninger #paradise

11 kommentarer
    1. Så bra du fant en perfekt rom kompis 😀 Har jo deltatt på noen seminarer i min tid,, så aner bitte litt av det å bli halvtomsete 😀 Velkommen hjem 🙂

    2. mange timer å fordøye,da er det godt med et reisefølge som en trives godt ilag med ja,ser ut som att dere koste dokke mellom lærings timane :=) and ja ,har smakt det en gang,lagde det selv,men vil ikke lage det selv flere ganger,det er jeg ikke flinke nok til :=)

    3. Fint at dere hadde et koselig opphold med ei god seng på et flott hotell. Mye gode tips fra kloke folk det der og noe som dere kan praktisere hjemme. Det sikkert flere enn dere der og kanskje noen dere hadde møtt før. Ha en fin kveld.

    4. Så koselig…men sikkert veldig slitsomt…Vet hvor slitsomt det er å få inn mye innputt…men sikkert litt gøy også..-ser ihertfall ut som dere fikk masse god mat..og desserter…Kos deg hjemme i fred og ro…ha en god kveld!

    5. På det hotellet har jeg faktisk vært også, for sånn ca 20 år siden. Husker det var høyt under taket, store gardiner og svære bilder på veggene, men mulig de kan ha forandret noe siden den gang. Det var også fin utsikt til hvalfanger-monumentet fra hotellrommet mitt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg