Kjerstis bror “leverte varene”…igjen

Du husker kanskje at Kjersti sin ene bror leverte så det holdt da jeg var i Bergen i oktober??
Hva hadde foto-shootene vært uten hans fantastiske grønne gummistøvler?? Ganske så mye tammere i alle fall. Hvis du vil dobbelsjekke, se HER Eller HER

 

 

 

 

Vel, det var jo faktisk han som leverte GOD-sakene denne helgen også. Til MEG vel og merke. Og denne gangen vartet han opp med intet mindre enn et par sølv-truser….(ja.. også resten av drakta også da) 😉

 

 

Gylf er ikke for damer…men who cares?

 

 

 

 

 

Og sånt blir det jo fantastisk mye moro av, og en del artige bilder  😉 Tenker broren hennes er glad han leverte fra seg “trusene sine” jeg… ;-D

 

 

#sølvdrakter #tilbehør

 

 

10 kommentarer
    1. Ja hva skulle dere gjort uten Kjersti sin bror? For et fantastisk antrekk! Jeg har jo sett bilde av broren i de samme klærne, og jeg synes dere tok dere godt ut i dem alle tre 🙂 Herlige bilder. <3

    2. skulle nesten tro dere var i slekt da tenker jeg bror også hi hi ,ja det var godt han lånte deg sine sølvtruser,ikke alle forundt å ha slike til låns ,og det ble utrolig fine bilder av deg også da,både deg og Kjersti

    3. Du verden, snakk om litt av en bror 😀 Men jeg må si at de antrekkene var knallbra i de omgivelsene 😀 Håper ikke for mange av Vigelands faste innbyggere ble alt for misunnelig på “inntrengerne” i sølv 😀

    4. Det høres ut som bror til Kjersti er i familie med henne ja 😉 Hihi 😀 Artig 😀
      Viktig å ha det gøy, uansett hvem som leverer varene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg