Kjolefredag- med et veldig koselig gjensyn!

 

I dag var det kjolefredag som “varslet” i går. 
Og du aner kanskje hvilken kjole JEG hadde på? 

Jeg hadde avtalt møte med en blogger jeg har truffet flere ganger tidligere: 

 

 

 

Jepp!! Annebe
Nå var det litt over 2 år siden jeg så henne sist. Vi fant ut at nå var det jammen meg på tide, og avtalte å møtes i Frognerparken. Og hva er vel mer perfekt enn å treffes på “Anne på landet”? Jeg mener Anne…i byen… 😀

 

 

 

Skravla gikk. Rart med bloggvenner. Selv om man ikke akkurat har “vokst opp sammen” så kjenner man hverandre rimelig godt etter en stund. 
Vi drakk kaffe og koste oss et par timer. 

 

 

Så klart ble det en liten foto-seanse også. 

Når man er på treff med en veldig flink modell må man ta med seg noen tips til senere 😉

 

 

 

 

 

 

 

Etterpå ble det enda et kafebesøk, og litt mat.

Tusen takk for et veldig koselig gjensyn Anne! Neste gang lar vi det ikke gå 2 år før vi treffes igjen <3

 

#bloggvenner

9 kommentarer
    1. Så koselig det ser ut. Synes du er en flink “modell-elev”! Vi har fått noen tips av “annebe” underveis i “Modellkarrierene” våre! 😀

    2. Så koselig 😀

      Jeg sto opp alt for seint i dag, gikk å la meg på sofaen og blei vekket av broren min som ringte halv tre for å spørre om vi skulle spille frisbee, og da var det bare rett ut i skogen og når jeg kom hjem og fikk dusjet så var det for kaldt for min del til å gå i kjole :O Tihi… Jeg prøver igjen en annen dag og skal ha som mål å gå i kjole hver fredag 😀

    3. Åh så koselig, og de nydeligste kjoledamene ♥ Dere to er så fine, og det så veldig fint ut der dere var.
      Det høres ut til å være et helt perfekt gjensyn ♥
      Jeg har ikke hatt kjolefredag i dag. Men jeg har gått i kjole eller skjørt de aller fleste dagene nå i juli. Men i dag frøs jeg sånn, at da ble det bukse 🙂
      God helg og god klem ♥

    4. Veldig trivelig å møte deg igjen.. koste meg masse <3 Fint å møtes i slike omgivelser for prat, kaffe og foto-seanse.. 🙂 Hyggelig innlegg her også..takk for fine ord.. 🙂 Fine bilder av oss syns jeg..med sving på kjolene… Klem og fin helg videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg