Kjolefredag med miniskjørt, går det an??

 

Kan ikke skryte på meg den mest luftige og løse kjolen denne fredagen. Men mini-skjørt er også en slags kjole, er det ikke? Det er i alle fall ikke bukse 😀 Og i og med at den blusen min er SÅ luftig, så tar den igjen litt for alt som mangler under navlen… Ja, av bekledning altså … Det andre ER DER..

 

 

 

Jeg skjønner at jeg helt klart må skaffe meg et annet kamera, skal jeg fortsette med disse photoshootene alene. For bilder i selfie-modus blir IKKE klare og fine, så sant de ikke er skikkelig nære… Altså bare ansiktet. Ønsker meg egentlig et skikkelig kamera, ikke en mobil, så jeg kan fotografere litt mer dyr  og blomster og andre morsomme ting også.

 

 

 

Ok… Da har jeg fra og med NÅ ferie fra jobben!!!!

Og er på vei til Rewear for å levere klær. Dette blir gøy 🙂

 

 

 

8 kommentarer
      1. Jeg må klare meg selv, gidder ikke å være avhengig av andre. Sånn av og til er greit så klart. Men dette er jo MIN hobby, så jeg får ordne selv for det meste 🙂

    1. Miniskjørt er seff passende på kjolefredag – og forresten så er det du som er sjefen sjøl for kjolefredag, så….! Jeg har også hatt kjole idag faktisk – den kan du se på bloggen min i morra tidlig! 🙂 klem

    2. Nydelig bluse, og med skjørt så blir det jo nesten kjole. 😀 Herlig med ferie, – kos deg masse! 🥰 Lykke til med salget av klær!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg