Kom og forhåndssmak bursdag-kake på Cafè “Det Glade Hjørnet”!

 

 

Velkommen inn!

Det er bare å komme inn, men lukk døren etter deg. Det er ikke SÅ varmt her akkurat! Jeg er litt travel her i dag, holder på å bake både det ene og det andre. Det er nemlig en som har bursdag i morgen. (Jeg lager ikke så mange bursdagsinnlegg lenger, men det er noen unntak 😀 )

Du får en liten forsmak på det jeg har bakt. Har nemlig flere stående i ovnen, og pyntingen får bli i natt..

Men sett deg bare ned, og fortell meg og de andre hvilke hyggelige ting du har opplevd i dag. Det er så koselig å høre om 🙂 

 

 

Her er mine fine opplevelser i dag: 

-Jeg har gått koselig tur på morgenen

-Jeg har spist deilig varme ciabattaer

-Jeg har laget tegning av den flotte lederen min på jobben 🙂
(Gøy å tegne litt igjen, lenge siden forrige nye figur)

 

 

 

#glede #cafe

 

3 kommentarer
    1. God kvelden,jeg synes det er godt bare å hygge seg hjemme ilag med mannen jeg,er jo alene hjemme ukedagene og i dag lagde vi sammen en skikkelig deilig søndagsmiddag,nakkekoteletter,fløtegratinerte poteter,druesalat,gulrøtter og rosenkål og en skje med tyttebærsylte,gjett da det smakte godt :=)

    2. Ja så bra du er i gang med bursdagskake. Da blir hen nok glad 🙂 Jeg tror kanskje jeg må farge håret igjen jeg da, for å ha det litt mer gøy, for nå går det trått. Men grei dag på jobb da. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg