Kulde, kunst, kake, Karidansen og nissens kne

 

I dag har vært en av de fineste dagene denne uken.

 

 

Treff med Karidansen <3 
Alltid koselig. En stund siden vi hadde hatt tid til å sitte ned og skravle litt sånn skikkelig LENGE 🙂 

 

 

 

Fikk lurt Karidansen opp til nissen der.. 
Jeg skulle jo være fotograf, så det MÅTTE bli henne på det kneet der 😉 Nissen var VELDIG blid i starten, bare å se på Karidansen sine bilder. Men når jeg trakk fram MITT kamera også, og køen av barn bak meg hadde blitt skikkelig lang, så han litt mindre blid ut…He-he..

 

 

Jule-pyntet i Spikersuppa. 

 

 

Pekanpai på Paleet i Karl Johan….

 

 

Så kom den kulturelle delen: Skulpturene til Dronning Sonja og Ingrid Alexandra i slottsparken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Masse fint å se på. Men i 6 kuldegrader i Oslo, blir det bikkjekaldt, så vi fant fort ut vi måtte på en kafè til…

 

 

Jeg er en smule blank i øynene, ser litt småsyk ut..Og er det nok også. Blir ikke frisk av EN forkjølelse, før en ny en er på gang. Men det BLÅSER jeg i…Nå skal jeg være på jobb fram til jul. Jeg GIDDER IKKE være syk mer!!

 

 

#kultur #kunst #kulde #kne #karidansen

11 kommentarer
    1. Fine figurer, ikke sett de før… sitter her på jobb og har vondt i halsen og har bare lyst å komme meg i seng men er noen timer til… nesten en trøst å lese at det er flere som ikke er helt bra…unnskyld for det forresten

    2. Det er masse julegater i mange byer nå, de aller fleste åpnet i går. Der kan man få kjøpt alt det jula frister med.

    3. Kjempeflott reportasje fra storbyens mangfold. 😊 Dere har så mye flott sammen
      Tusen takk for hilsen fra dere, jeg ble mye blidere enn den nissen 😀🎅🎄

    4. Kult å sette seg på fanget til nissen da, – selv om barna måtte vente, hihi. Satser på at det blir noen pakker på dere, selv om nissen ble litt sur. De skulpturene var det meningen jeg skulle sett da jeg var i Oslo i høst, men så fristet det mer med Byporten enn Slottsparken i regnværet. Artig å se, – blir nok en tur på meg seinere. Ha en fin 1. søndag i advent! 🎄

    5. FOR en bra helg du har hatt da, teater i går, kunst og Karidansen i dag 🙂 Skulpturene var halvt om halvt for meg, halvparten morsomme og gøye, andre halvparten triste og kjedelige. Tror jeg likte Ingrid Alexsandra sine, haha Håper du holder deg friskt nå. Jeg skal på teater i morgen, men min mor er syk fremdeles, så hun har gitt billetten til min venninne. God lørdagskveld. klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg