Livet: ER, BLIR, VAR eller BURDE VÆRT?

 

 

Livet HAR vært…
Livet BLIR..
Men mest av alt ER livet, i mine øyne. Og aller minst BURDE VÆRT….

Jeg vil ikke bruke opp livet på å tenke på alt som BURDE VÆRT sånn eller slik. 
Livet ER! Det er det eneste jeg kan ta tak i. 
Jeg kan velge å gjøre det så bra jeg kan…. Eller…jeg kan velge å sette meg å surmule over hvordan det kunne vært eller burde vært.

Jeg hadde en veldig klok mor. Hun fokuserte alltid på det som var bra, uansett om livet “sparket” en del de siste årene. Det gjorde at hun følte livet var fint uansett. Jeg overtok tankegangen for mange år siden. Vokste opp med den på et vis. Så om livet “sparker” litt, og verden ikke er HELT som jeg i utgangspunktet skulle ønske innimellom, så titter jeg i den retningen der jeg ser det lysner…

 

 

 

(Noen ganger synes jeg at jeg selv er ganske klok 😀 Og derfor velger jeg å reposte noen innlegg der jeg synes jeg har vært litt sånn ekstra klok….)

5 kommentarer

Siste innlegg