Livet slutter ikke på mandag, men likevel…

 

Det har lett for å bli sånn at når ferien er over, så stopper liksom livet litt…

Vel…det fortsetter jo…men jeg har lett for å bli en god del mer passiv. Ikke på jobben, der er aktivitetsnivået høyt. Enten jeg sitter ved pc-en, eller jeg flyr rundt med småtasser..

 

 

 

Ofte blir jeg litt spist opp av jobben. Det vil si: jeg LAR den spise meg.. Så da er det ofte ikke så mye “bensin” igjen når dagen er over. Dette jobber jeg med. Livet skal også utenom ferier og helger være noe mer enn bare jobb og sofa.. 

 

Men siden jeg er laget litt på den måten, så suger jeg i alle fall MAKS ut av ferier og helger. I dag har jeg vært på cafe. Med Karidansen.  Tatt bilder til foto-oppdragene mine. Fått maks ut av siste dagen med ferie.

 

I morgen er det meldt sol. Ferien er slutt, men LIVET derimot fortsetter , og det er bare å “ta for seg”..

 

 

 

Se gjerne innom innlegget hvor jeg har gjennomført foto-oppdrag 

 

 

 

#livet

10 kommentarer
    1. Håper du har hatt en bra dag på jobb! Er alltid litt vanskelig sånn med en gang ferien er over syns jeg…..! Livet er jo ikke over – og det er jo hverdagene som er livet…. klemmer <3

    2. Slik jeg har forstått har du massevis av energi også når du arbeider. Ikke prat deg ned men opp.

    3. Da er det tiiidlig slutt på ferien for deg! Trodde du fulgte skoleruta…? Men livet fortsetter jo, med eller uten kjoler. ❤️

    4. Jobben er viktig, men ikke viktigst i hele livet er min tanke. Det har jeg lært smertelig selv. Men det aller kjekkeste med en jobb, er å kunne ha helger og ferier. De merkes jo ekstra godt da. Og du har vært god til å kose deg, noe som er enda viktigere.
      Kjekt å se resultater etter photoshoots ♥ Gleder meg ♥
      Nyt å være tilbake i jobb også, men ikke gi den hele deg, la det være litt igjen til fritid og andre gleder også ♥
      Gode klemmer til deg ♥

    5. Ikke la den spise deg opp da <3 Vi trenger deg her vet du 🙂 Hyggelig er det at du har kost deg i ferien, det gjør kanskje starten på arbeidsuken litt ekstra god med gode minner i bagen <3 Klem

    6. Kjenner meg godt igjen. Men hverdagene bør være mer enn jobb og sofa. Selv om man har en jobb man liker og gjerne gir alt for mye er det lurt å sette av litt energi til seg selv og.

    7. Uvant å begynne på jobb igjen, men heldigvis er du god på å nyte de små ladestundene innimellom og i helgene! 💕 Fortsett med det, for det er så viktig! 🌸 Ønsker deg en god jobbstart imorgen! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg