Fotograf Frodith fikser foto-oppdragene – 1

 

Jeg kan jo ikke skryte av at jeg fotograferer alle foto-oppdragene selv, da noen av bildene krever at jeg er med på bildet. Så i dag har jeg fått hjelp av Karidansen. 

Hvis du har lest HER, så har du fått med deg at jeg har bedt om foto-oppdrag, og i dag har jeg altså vært på en fotorunde. Noen av oppdragene vil nok kreve litt “sniking” også, derfor “sneaky-Frodith” som logo. 

 

Her er første oppdraget jeg valgte å gjennomføre: 

 

Telefonkiosk med Frodith inni

 

 

 

 

Oppdraget ble gitt av Mettejosteinsdatter.blogg.no. Det KUNNE nok ha forestilt “hippie” eller “tidsmaskin” også… Men jeg velger å ha en egen tolkning på disse senere. 

 

Under her kan du se listen over oppdrag jeg har fått! 🙂 Mye fint å ta fatt på 😉

 

 

 

 

Dette er moro!! 😀

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg