Luksusdyret på vei ut i verden….

 

 

 

Ferdig på jobb. Ny ferie rett rundt hjørnet!! Altså en sånn LITEN en.. 
Skal til og med være hjemme i den ferien. Men på høstutstilling. 

Har brukt masse fantasi i dag, og fått tenkt ut mye lurt. Gjort skrivebordssaker som har hengt over meg, og DET er godt å bli sånn nesten ferdig med i alle fall. 

 

 

Nå er jeg klar for middag på byen. Luksusdyret i meg er vekket.
Synes jeg har fortjent en middag på byen i dag.  Egentlig fortjener jeg ALLTID det, men ikke alltid jeg orker. Noen ganger er sofa-trangen større enn restaurant-trangen…. 😀

Vel, når man snakker om luksus-dyr….det er ikke SÅ mye annet jeg unner meg av luksus da… Bortsett fra litt shopping.. Jeg er ikke ute på byen og herjer og kaster rundt meg med penger. Jeg har ikke hus jeg bruker penger på. Ikke bil. Drikker ikke, røyker ikke osv…
Men altså noen timer på restaurant med Hr Frodith synes jeg er en fin investering, i lykkebanken…Så får det heller være at det blir litt mindre penger i den “andre” banken…

 

#luksus #ferie #livsstil

9 kommentarer

Siste innlegg