Lykantropi! Ekte vakker “varulvrock”

 

Visste du at Lykantrop betyr varulv?

 

For noen år siden var det omtrent det eneste jeg visste om bandet jeg skulle på konsert med.
Jeg og søsters dro på “lykke og fromme” til Karlstad, for en miniferie. (Jada…lenge før Corona.)

Vi hadde lyst til å “oppleve noe” når vi var i Karlstad, og fant ut det skulle være en konsert der den helgen. Vår helg. Lykantropi het bandet. 
Jeg lyttet på musikken for å bli litt kjent med den og for å se om det var en konsertopplevelse vi ville ha glede av. Og gjett om!! Vakker musikk, som smøg seg inn i hjertet mitt umiddelbart. (kontrast til bildet over :-D) 

 

 

 

Oppdaget nettopp en ny sang jeg ikke hadde hørt før, og her er den

 

 

 

 

 

 

 

 

Likte du musikken?

5 kommentarer
    1. Brukbar musikk det der, tror at jeg aldri har hørt om de før. Men de er sikkert dyktige og har mange fans vil jeg tro. Ha en fin kveld.

      1. Jeg synes musikken er veldig fin 🙂 Liker overgangene de ofte har 🙂 Og veldig gøy å være på konsert med dem. Vokalisten var barbeint på scenen så klart 😀 Synes du ikke jeg var FIIIIN? 😀

        1. Du er fin, men ikke når du gjør sånn 😂 Hadde nok likt dem live jeg også, barbeint ja, det husker jeg Cyndi Lauper var da jeg var på konsert med henne, hun kutta seg og blødde på scenen de tre siste låtene 😂🤪

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg