Man blir ikke muskuløs over natten akkurat…

Fremdeles ganske “muskelløs” og ikke så muskuløs, selv om jeg har holdt på med trening i 6-7 måneder.

Fremdeles sånn at smile-muskelen MIN er aller størst av alles der på treningssenteret, der jeg ligger og pusher på noen små 4 kilos vekter, mens de andre tar 40 pr arm MINST. Sånt må man jo bare le av. 

Fremdeles sånn at ikke det grevinnehenget har flyttet seg OPP og blitt en svulmende bicep.

Fremdeles ikke sånn at det synes noen six-pack gjennom singletten…

Muskler er ikke bygd på en dag, eller en natt… Spesielt ikke de som har ligget i “dvale” i årevis.. 

MEN…
Jeg har blitt i mer form enn jeg var. Det skal sies!! Rumpa sagger BITTELITT mindre. Grevinnehenget flaprer ikke lenger i minutter etter de har satt i gang. Og det har skjedd NOE rundt mage/”håndtak”-regionen…uten at jeg skal si HELT SIKKERT hva! 😀

I dag ville jeg VIRKELIG ikke gå på trening. Men jeg GIKK! Og jeg ble der i 2 timer! Ja…OG TRENTE ja… Hang ikke bare rundt der…. For skal jeg holde meg i form også i framtiden, så er det NÅ jobben må gjøres. Om jeg vil eller ei…

 

 

Etterpå fikk jeg belønning, av meg selv ja…Kaffe og chiapudding 🙂

 

 

Surret inn på en butikk jeg ikke har visst om før. Tenk jeg har bodd her på Løkka i årevis, men ikke SKJØNT at det var en butikk her…

 

Helt utrolig at jeg ikke har vært der før. 
Det var “kjole-heaven”!! Og for meg som er en “hund etter kjoler” så er det omtrent som himmelen ja!! Skal bare bli LITT varmere først, så skal jeg begynne å “vanke” der oppe 😀 

 

 

Fantastisk mye nydelige kjoler der! Et snitt som passer Frodithen perfekt. 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Du er virkelig flink altså! Standhaftig og står på! Investering i framtida! Og – en helt “ny” kjolebutikk – o la la… og du kjøpte ikkeno?? Klem <3

    2. muskler er ikke bygd over natten nei ,men en kommer uansett i bedre form ,du er råflink ,jeg har bare vokset rundt midjen jeg dei siste 4 mnd ,så her må jeg snar ta et kraftig grep ,blir enklere når fonnfaren er mindre her jeg bor for det er begrenset hvor jeg har kunnet gå disse månedene :=)

    3. Synes du ser veldig bra ut jeg🤩🤩Og DER var jeg når du var hos frisøren!!! Herlig butikk🤩🤩

    4. Like flink og målbevisst enda….det er godt gjort . Syns du ser riktig så sprek og fin ut jeg 🙂
      Blir nok noen nye fine kjoler på deg fra den nyoppdaga butikken vil jeg tro 😃

    5. Herlig å finne en «himmel” og ikke minst alt det andre…syns jeg ser muskler jeg. Vil si at grevinnehenget ikke er synlig. Du er superflink, syns jeg. Å investere i seg sjøl er vel det beste en kan finne på. <3

    6. Du ser smashing ut da – uavhengig av (påståtte) flaprende grevinneheng eller six-pack som er undercover ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg