Man KAN “kose rumpa av seg” i 15 minus!

 

For det har nemlig jeg gjort!
Vel…rumpa er vel fremdeles der…sånn egentlig… Ser ikke ut til å blitt en liten millimeter mindre en gang 😀 Men kosa meg, det har jeg gjort! Sånn skikkelig!

Våknet i 5- tida som vanlig. Startet dagen med wordfeud og kaffe, og dyna med i stua. Sånn godt og varmt, og “kaffe-på -senga”- følelse, som er så god å starte dagen med. 

Etterpå har jeg vært på tur med Karidansen, som jeg ikke har truffet på ukesvis. Skravling, latter, trim (gikk helt til Aker Brygge og tilbake) og masse god, kald luft. Det kan ikke bli bedre spør du meg!!

 

 

Etter en kommentar fra min “blogg-løse” bloggvenn, Hanne Beate, om noen statuer av nakne menn med vinger på Aker Brygge…så var det et ypperlig mål for turen. Tusen takk for godt tips Hanne Beate!

 

 

Jeg henter så mye energi på sånne turer, både mentalt og fysisk, at jeg kjenner ikke kuldegradene nesten en gang. Man blir på en måte varm i hjertet og hodet sitt, så da kan det være det samme om det “biter litt” i kinnene og rumpa.. En rett og slett strålende søndag. 

 

Nakne menn med vinger, og andre “bevingede” kreaturer får du se senere her inne 🙂 

 

 

Har du hatt en fin søndag?

 

 

#glede #søndag #tur

15 kommentarer
    1. Fint bilde av dere to englene da!!! Jeg vet jo du fant nakne menn også i vinterkulda. Ja, det går fint å være ute selv om det er kaldt. Vi er heldige som har varme klær. Klemsiklem:)

    2. Så moro at dere tok en tur dit! 😀 I det ene innlegget ditt på lørdag så lurte du jo på hvorfor de nakne mennene sto der, og da måtte jeg jo google vet du, hihi. Elsker sånne utfordringer, så om jeg ikke fant ut av det, så fant jeg disse isteden. De skal visst stå ut januar, så bra dere rakk det!

    3. Se di fine jentene der da <3 Koselig at dere fikk vært sammen igjen..og deilig med litt frisk luft 🙂 Vi gikk ei lita runde i Drammen i stad..var godt kledd så merka ikke så mye til kulda 🙂 Klem <3

      1. Ja, det var en skikkelig fin dag. Godt når det biter litt i kinnene også 🙂 Og vi gikk nesten hele tida, så ble varme igjen 🙂 Klemmer <3

    4. Har hatt en fin søndag med en fin skogstur i dag tidlig med kakao og sol. Har en vond legg som må hvile så der er jeg litt hemmet. Sett litt på film på nett og fikk med meg alpint. Ellers så har jeg tatt det med ro. Flott at dere fikk en tur ut tross kulda. Men og gå en tur er bare sundt. Ha en fin kveld.

    5. Så gøy. Og så fine dere er <3 Nei, jeg har hatt en skikkelig drittdag, men det er nok bare 50-års-krisen som er i inntog 😀 Deilig å være ferdig på jobb, god søndagskveld min venn <3

    6. Helt herlig, rett og slett. To flotte jenter på tur i skikkelig vintervær. Og det midt i Oslo byen. På jakt etter nakne menn.. Kan det bli bedre…. ? Javisst kan det det. Når rompa er intakt etter turen, må det være perfekt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg