Med 100 varmegrader i byen lokker fjellet…

 

Her i byen er det 100 varmegrader…
Eller sånn tett opp til… Faktisk så varmt at jeg ikke orket sminke meg en gang i dag.. Bare kliner seg utover..

Da er det jo flaks at jeg ikke bare trenger å DRØMME om fjellet da…Jeg SKAL på fjellet! I morgen!
Stikker av gårde med søsters (og 2 småtasser…) i 9-tida. 2 fjell er planen….hvis beina holder.. Har kjøpt meg verdens gladeste og mest fargerike turbukse, blir rent GØY å sprette oppover fjellsida… (he-he…sprette liksom…)

Men først er det ut å spise med Hr Frodith, før litt pakking utover kvelden. 🙂

 

 

 

8 kommentarer
    1. Skikkelig varmt i dag ja.. 🙂 Blir nok fint med en fjelltur..og fargerike bukser hjelper nok et par hakk på kondisen det..hehe… Kos deg på tur 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg