Med Miss Nam-nam på Ching Ching

 

Når man har en mesterkokk og “kakekrigen-nesten-vinner” som venninne så er det liksom litt utfordring i “matveien”… Nå er det heldigvis sånt liv her i Oslo at vi vanker ikke så mye hjemme hos hverandre. Vi møtes ofte ute på cafeer og restauranter. Flaks for meg! Jeg kan bruke det som alibi liksom…

 

“HER i byen gjør vi det sånn!!”  😀 

 

Så der hun varter opp med de lekreste retter på hytteturer og pikniker i Bergen, så inviterer jeg på de flotteste restauranter… Hun må betale selv da…Stakkar..

 

Har funnet en ny restaurant nå, som garantert blir “stam-sted” etter hvert : “Ching-ching”. 
Vakker bakgård nå på sommeren. 

 

 

 

Og for de som lurte på dette med Miss Nam-nam… Hvem er DET liksom? Det er Kjersti, Minmatgaleverden. Venninne, som først var bloggvenninne. Har kjent henne først PÅ, og siden utenfor bloggen, i nå 8-9 år. Møttes mange ganger. Reist på ferie sammen. Jeg i Bergen. Hun her. Vi i Gdansk, Polen.

Sååå koselig å se Kjersti igjen!! 🙂 

 

 

 

Jeg spiste Saigon duck! 

 

Og Kjersti spiste Drunken Noodles… 

 

 

Snart stenger uteserveringen. Da har de sitteplasser inne også. Sånn er oppgangen til den restaurantdelen. Jeg skal nok dit en dag også, når Kjersti har reist. 

 

 

Gleder meg til ny dag med Kjersti i morgen. 

 

#vennskap #restaurant

12 kommentarer

Siste innlegg