Med nesa i været finner du små rare menn…

 

 

Du tror meg ikke?
Siden jeg er 1, 78 meter kan jeg umulig finne små rare menn om jeg ser OPP liksom? De MÅ da være lange og digre om jeg skal se oppover på dem?

Pøh! For hele byen er full av små rare menn…Eller full og full…15 i det minste.. Og de befinner seg DER OPPE. Du må gå med nesa i været. Helt sant!

 

Tror du meg NÅ da??

Ser du han ikke??

 

Her er han…

 

 

Enn han her da….?

Jepp…høyt der oppe… Jeg MÅ ha nesa i været sa jeg jo!!

 

 

Står der og skuer utover byen…

 

De gjemmer seg godt….men jeg hadde kart over hvor de befant seg.. Og SÅ måtte jeg lete litt likevel..

 

 

Figurene er laget av Isaac Cordal, en spansk kunstner. 
Og som sagt er disse figurene plassert både her og der i Oslo sentrum. Det gjelder bare å ha et kart. Og å gå med nesa i været. 
Hvor vanskelig kan det være da? 😀

 

Jeg liker gatekunst av denne typen. Gjør du?

 

 

 

#kunst

 

21 kommentarer

Siste innlegg