Morgenfugl- en fugl uten vinger…

 

 

Det kan vel diskuteres om jeg har vinger…Men at jeg er en morgenfugl er det ingen tvil om. Våkner kl 5-6, blid som en lerke..Som regel.. Og av og til har jeg litt “vinger” også. Altså en lyst til å bevege meg litt, se noe nytt, lære noe nytt.. Siden det var helg nå, nøyde jeg meg med å SE noe nytt. Det kommer massevis av “lære-nye-ting” i ukene framover. Ganske sikker..

 

 

Godt kledd i fullt trav nedover Løkka…

 

 

Gikk på noen grafittier som kjentes nye i dag også 🙂

 

 

“Den hvite kaninen” fra Alice i Eventyrland. Og den klokka viser feil 😉 Jeg var ute kl 8 og gikk.. 

 

 

“Den gale damen” fra Frodiths Eventyrland… 😀 He-he

 

 

 

 

#tur #morgen 

6 kommentarer
    1. Så tidlig er det sjelden jeg står opp, men om jeg våkner da, så står jeg opp. I dag var jeg oppe før 7. Det er jo en fin tid om morgenen, før travelheten starter opp 🙂
      Fine dagen til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg