Nå er det ledig plass i skapet mitt…

Noen som har lyst å flytte inn? 
Ledig plass i skapet….tok du den? Ha-ha..

 

 

Vel…altså jeg tømte LITT av skapet mitt…for å ta med litt gjenbruk til Kjersti som du vet, sånn at JEG kunne få inn noe nytt i det skapet…Heh!!….Etter å ha trålet alle butikkene på hele Storosenteret, side om side med Kjersti… så var MIN sekk full av brillepuss og HENNES bag(er) fulle av klær. Hvis du ikke har vært på shopping med henne før så vet du ikke helt hvordan det FYKER av gårde. Men JEG har vært på shopping med henne før, og tenkte hun ville trenge en ekstra koffert 😉

Hun kjøpte litt av hvert skal jeg love deg, i tillegg til at hun overtok to ting som jeg hadde med til henne. 

 

Gå inn HER og vær med på gjettekonkurransen på hvilke plagg hun valgte.

Det blir en liten premie til vinneren også har jeg funnet ut!! 🙂

 

 

Etter å ha lesset av Kjersti på hotellet, gikk vi opp på Grunerløkka. Passerte en gjeng som var på kurs…i vannet. 

 

 

Middag med Hr Frodith på Kushi. 
Utrolig deilig mat. Kjersti og jeg var dessuten utsultet. Hadde knapt spist hele dagen. 

 

 

 

 

Rommet utenfor doen er noe for seg selv… En dronning verdig. Dronningen av shopping. Dronningen av gjenbruk…Spiller ingen rolle…

 

#byliv

19 kommentarer
    1. Takk for en herlig dag med shopping, vandring og god mat med godt selskap. Nå har jeg presset alt ned i koffert og bag(er) 😀 og er klar for å sette snuten vestover igjen. Som vi har kost oss. Tror jeg må snart tilbake altså, for jeg fant jo ikke ALT jeg skulle kjøpe 😀 klem<3

      1. Ja, kom fort tilbake 🙂 Masse som venter her. Frisør, frodith, fantastisk food, fotturer, friske firbeinte 😀 Ja, du skjønner. Bare kom liksom!!God tur hjem <3

    2. Tror nok dere har hatt en super dag med shopping. Klær handler jeg ikke så mye av….men jeg har sikkert 4 skap smekkfulle. Hvordan det kommer inn der er et under….
      Maten så nydelig ut..:-)

    3. Hehe, ja vet hun er en racer på shopping. 😃 Tenk å bare handle i vei, – jeg er nok litt mer som deg der. Så det er noe som heter Passion for Ocean denne helga, nede ved Operahuset/Bjørvika, med bl.a. testing av SUP-brett. Tror riktignok ikke de har kommet seg helt opp til Grünerløkka, men kanskje noe for dere? 🌸

        1. Åh, så synd! Håper hun kommer snart tilbake, – vet jo dere har det så koselig sammen! <3 Bare å hoppe på toget og sitte på til endestasjonen. 🙂 Ha en fin søndag! 🙂

      1. Ja, det er mest kjedebutikker der, jeg har andre favorittbutikker. Men mange samlet der oppe så greit når man skal fyke litt rundt 🙂

      1. Ja, jeg er jo ikke SÅ dårlig å kjøpe ting vanligvis. Blir ofte litt “lammet” når jeg handler med Kjersti, for hun fyker rundt helt hemingsløst 😀 He-he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg