Nå kan de bare “glede seg”! Her kommer vi!

 

God morgen!

I går var jeg på farta, ut på landet. Det skal jeg ikke i dag. 
Det blir nok en del farting i dag også, det kan jeg love deg. Kjersti er i byen, og da sitter vi ikke mye i ro!  Her er det bare å “spenne på seg” gode sko, og belage seg på trasking både hit og dit. Kjersti har svart belte i shopping, og når hun kommer til Oslo så “roper” gjenbruksbutikkene på henne. Og nå har vi MAAAANGE vi skal i gjennom. Fra nord til sør, øst til vest… Det er jo ikke det at jeg ikke liker å shoppe. Du har sikkert fått med deg det. Men greit å ha noen å “skylde på”! 😀
Så nå kan butikkene bare “glede seg”, nesten gru-glede seg litt,  for nå kommer vi!! 

 

Noen kafeer skal vi nok komme gjennom også. Det hender seg nemlig at vi setter oss ned litt innimellom og hviler, tar en kaffe og en matbit, for så å fortsette igjen.

Gleder meg! Det er jo nærmest tomt i mine skap nå…

 

Hva er dine planer for denne fine tirsdagen?

 

 

2 kommentarer

    1. Da håper jeg dere finner mye fint. Bruktbutikker liker jeg å gå i også, men jeg er ikke så flink på å kjøpe.
      i dag skal jeg på jobb på museet, bare ha det åpent, lage vafler og kaffe for salg, rydde etter helga og skrive om det blir lite folk, omvisning om noen ønsker det. Ha en riktig fin dag begge to 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg