Når Bergens-fruen forlater Oslo-frøkna…

Vi rakk noen timer i dag også, før Bergens-frua skulle med toget til Bergen igjen. Jeg var våken kl 5 jeg, og hadde gitt beskjed til Kjersti i går om at det var bare å plinge om hun ville ha selskap timene før hun skulle ta toget. Kl 07.30 tikket det inn en melding om at hun gjerne ville ha selskap..

 

 

Jeg var klar for litt “trening”, så prøvekjørte så klart Camping-buksa…Som jeg febrilsk prøver å få vist på bildene 😉

Kjersti kjøpte masse mat på Backstube for å ha på toget. Mye godt på Backstube. 

 

 

Etter et par timer var det klart for Kjerstis avreise. Og hun hadde ikke SÅ lyst å dra akkurat. Gikk slukøret avgårde…Sånn er det når Bergens-fruen forlater Oslo-frøkna…

 

 

Jeg gikk avgårde mot havnepromenaden, som går fra Oslo S til Aker Brygge. Vurderte en kort stund en elektrisk sparkesykkel… 

 

 

……MEN…så kom jeg på at jeg skulle jo trimme. Så jeg fikk fart på rumpa…og resten…og travet avgårde… Til Aker Brygge, og derfor krysset jeg gjennom hele byen, og bortover mot Løkka. LITT trim ble det i alle fall.

 

 

 

 

Det sto en mann på en stige og malte prikker på en grå vegg. Ikke skjønner jeg at han orket det i solsteiken…

 

 

 

En fin dag. Spist ute etterpå. Og vi har fått bestilt et utgangspunkt for roadtripen vår, som ser ut for å bli mer og mer bestilt på forhånd, og mindre og mindre på sparket. Tør ikke annet i det været her 😀

 

 

#gåtur #trim #kjersti 

13 kommentarer
    1. Ja nå er jeg hjemme. Fin tur med toget, og fremdeles mett etter mat fra Backstube. 😀 Ble en bra tur det der da. Og misunner deg camping-ferien, det blir spennende. Takk for godt selskap i dag, uten deg hadde jeg nemlig ikke fått den helt VIDUNDERLIGE eddiken med meg hjem!!! OG jeg slapp å stå 2 timer på perrongen 😀 Du er god som gull. klemmer<3

    2. Trist når man må skilles, men godt du skal til Bergen i høstferien! Fin trimtur du fikk, og så tidlig var det vel liten trafikk/lite med folk også.

      1. Ikke så mye folk så tidlig nei, vi var de første på cafeen kl 10. Sto og ventet på utsiden nesten 😀 Ja, alltid litt trist å skilles, men vi vet vi skal treffes igjen, så 🙂

    3. Det var noen fine dager for dere med masse sprell. Kjersti er vel tilbake i Bergen nå tenker jeg, etter en fin tur over fjellet. Og snart skal vel du til Bergen eller hva? Ble en dagstur til Elverum for meg i går og nå i dag ble det en kjapp tur til Asker. Jobber kun mandag og tirsdag denne uka så fri resten. Onsdag skal jeg en tur til Drøbak så blir det mulig en tur fredag. Må ut og se andre steder. Ha en fin kveld.

      1. Hun er nok hjemme nå tror jeg 🙂 Ja, det blir høstferien tenker jeg 🙂 Du finner på mye forskjellig, koselig det da. Se nye steder 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg