Når det ryker av hjernen får man skallebank…

 

 

For å si det rett ut så nærmest RYKER DET av hjernen min om dagen!
For å si det rett ut så føles det som å være bundet fast til en karusell som går ALT for fort rundt..

 

 

Jeg er presset til det ytterste når det gjelder hva jeg klarer å “ta inn” av digitale greier nå om dagen. Situasjonen med corona og hjemmekontor gjør at vi må lære masse nye digitale saker. Nye plattformer å forholde seg til, nærmest daglig. Jeg HENGER MED så vidt det er, og jeg blir glad når jeg får det til. Men du vet hvor god jeg var på disse tingene i utgangspunktet?? Omtrent på 0 liksom.

 

Det gjør at det er SÅ krevende for meg å henge med.
Der de andre må yte 70-80 % for å få det til (noen andre synes jo også det er LITT vanskelig), må jeg yte ca 500 % for å få til det samme. Da er det vel ikke rart at hjernen koker, og hodet spinner vilt rundt…

 

 

I dag startet jeg dagen med skallebank, og sånn har det vært mer eller mindre hele dagen. Jeg håper det gir seg når hjernen ikke er overopphetet lenger… 😉

 

 

 

 

 

#jobb #hverdag #syk #hodepine #digitalhverdag

13 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder av deg søs <3 Hodet kan snurre litt men da er det viktig å bare huske på å sette en fot foran den bakerste <3 klemme 🙂

    2. Det er tøffe tider og har man hjemmekontor så skal man prestere der som på jobben. Men sover du godt? Søvn er en fin medisin som mange må tenke på. Ha en fin dag.

    3. Jeg tenker på ganske mange med hjemmekontor, som nå må finne ut av mye nytt i full fart. Det kan jammen ikke være greit. Så håper at du ikke sliter deg totalt ut nå. Ta godt vare på deg selv ♥ Klem ♥

    4. Uff, det er noe av det verst som er! Om man har vondt i en arm, så kan man bruke den andre, men man har bare ett hode og det påvirker hele kroppen. Håper det har blitt bedre nå, og at det er helt borte til i morgen. Ny dag og nye muligheter.

    5. Ååå – da har vi vært like idag…. skallebank…. karusell….. så sykt mye å gjøre! Mange gode klemmer og håper du er bedre i morra <3

    6. Skjønner frustrasjonen. Har en mistanke om at jeg også hadde latt meg stresse opp av så mye teknisk nytt…Men…du lager jo flotte, inspirerende videoer. I Den Store Livs- sammenhengen, så er jo ikke de tekniske greiene noe alvorlig. Men…summen av alt kan resultere i skallebank når man stiller i Flink Pike som skal yte sitt beste – klassen. God bedring. Håper det har lettet litt til i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg