Når i huleste begynte YR med psykologtjeneste?!!

 

 

Jeg kjenner jeg blir litt irritert på værmelderne. Kanskje mest YR. Det er der jeg sjekker været som regel. 
Neida…jeg blir ikke irritert fordi de melder “feil” vær. At jeg synes de skulle meldt finvær til meg eller noe sånt… Ikke en gang værmelderne kan endre været. Vi må alle sammen bare ta det som kommer liksom. Eneste “ansvaret” vi kan legge på YR eller de som leser været, er at de leser mest mulig riktig. Men…jeg har full forståelse for at det er rimelig vanskelig. 

Men det som ER irriterende er dette fjaset YR har begynt med når det gjelder “følinga”! Hvordan i huleste kan de melde en følelse liksom?!! Når begynte de psykologtjeneste??!

 

Temperaturen i dag: Oslo: – 4    Føles som -9

 

Er DET målbart?? Følelsen? Er det en gjengs oppfattelse denne følelsen. Når det er som det er i Oslo i dag, så er -4 noe ALLE føler som -9?? 
Beklager, den går jeg ikke på!! Følelser kan ikke værmelderne ta seg av…. De sitter hos hver og en. Ikke PRØV DERE!!

 

For meg i dag: Oslo: – 4    Føles som – 30

 

Så heldig for dere som melder været -9 liksom!! Hrmf!.. For noen av oss andre – 30

 

 

 

Blir så irritert at jeg kan kvæle en snømann!!

 

 

 

31 kommentarer

Siste innlegg