Når ikke Harald og Sonja stiller opp så…

 

Vel…nå er det sånn i år, at Kongen og Dronningen ikke blir å se stående og vinke i timevis på balkongen på slottet 17. mai. Men noen må jo ta ansvaret for all denne vinkingen likevel. ..

Så Salt og Pepper stilte så klart opp for fotografering i dag, og blir stående hele dagen i morgen her på bloggen å vinke. Det er bare å sende folk inn hit hvis de vil se de kongelige stå og vinke. NOEN tar ansvar 😉

 

 

 

 

 

 

 

Og særlig barnetog blir det vel heller ikke å snakke om….? Vel, det har vi også her på bloggen. De starter i dag, og går i ett fram til i morgen kveld…. 😉 

 

 

 

 

 

 

 

 

#kongelige #barnetog #vinking

 

9 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Jeg liker å kle meg i farger og morsomme mønstre 🙂 Håret er liksom blitt litt varemerke. Jeg er ikke redd for å synes litt 😀

    1. Jeg visste at jeg kunne stole på rottene! Då bra at de tar ansvar. Riktig flotte er de. Her pyntes brunch-bordet til ungene kommer i morgen. Deg blir en rolig dag, og det tenker jeg kan bli litt herlig, med 17.mai stemning på TV. Riktig god 17.mai til deg og rottene. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg